fredag, december 11, 2009

Tråk

Sitter framför datorn nu och väntar på att en timme ska gå. Det är för tidigt att åka till Arlanda nu, och jag är färdigpackad och klar. Har inte så mycket resfeber faktiskt, tror att jag packat allt nödvändigt.
Det ska bli så roligt att flyga, jag älskar när man sitter där och planet drar iväg så att man trycks bakåt i stolen. Starten är himmelsk. Hoppas jag får sitta vid ett fönster, så jag kan kika ut.

Har redan checkat in, så jag vet inte ens när jag behöver vara där. Ska checka in min ryggsäck, så jag slipper släpa på den. 30 minuter innan stänger bagageincheckningen, så jag får väl vara där innan det i alla fall. Det kommer väl inte bli så mycket bloggande i helgen, eftersom det kostar så mycket utomlands. Ni får hålla till godo ändå. Besöksstatistiken har ökat den senaste tiden, så jag kanske ska ta hand om bloggen bättre. Roligt!

Vi hörs sen då. Kanske. Annars får ni önska mig lycka till på flyget och i helgen och hoppas att jag inte störtar eller nåt.

1 kommentar:

Anonym sa...

för er som undrar,hon är på plats :)