måndag, januari 11, 2010

Semester


Det är vad jag har nu. Semester från allt. Jag känner att jag verkligen behöver det, hjärtat har lugnat ner sig.
Jag känner också att jag bara skriver strunt och tråkigheter här, och så vill jag inte ha det. Det är därför jag inte skriver så ofta. Då skulle ni bara få höra om hur jag spyr av mina mag-attacker, att jag både inte vill äta och är sugen hela tiden, att min vänstra sida av kroppen pirrar hela tiden, hur jag vaknar om nätterna, om drömmarna jag har och att hjärtat slår dubbelslag och hur jag tänker på framtiden och så vidare och så vidare.
Och hur skoj är det? Nä just det.

Snart börjar min vardag igen, det har varit ett rätt långt jullov med lite jobb i mitten. Ett skönt och härligt jullov. I helgen var jag på domarseminarium, det var jättekul, mycket skratt och mycket kunskap. Får förhoppningsvis en spark i baken, och jag ska FIH (för i helvete) träffa Malin och Mikaela mera. Måste.

Håller på och kollar på Where the wild things are, mycket fin film.

Hörs

1 kommentar:

Pollifaxen sa...

Du borde plugga nåt kul så du blir lite pepp :)