onsdag, januari 06, 2010

Update

Jag är i Kattne igen. Jobbade som en liten myra i fem dagar, sen blev jag ledig igen. Mycket trevligt. I helgen är det domarseminarium och jag är lite nervös. Igår fick jag känningar av det, även fast jag hade mamma hos mig. Hon kom till mig i måndags och vi hade en mysig dag på stan, sen kom Annika och Philip till oss och åt mat och drack vin och spelade kort. Jättekul, mer sånt!
I tisdags var vi på Nordiska museet efter en promenad på djurgården. Jag hade för lite på mig såklart, så vi kunde inte gå så långt. Det var så sjukt kallt. Men vi lyckades se vargarna på andra sidan skansen, det var jättehäftigt.

Jag ska försöka att inte känna för mycket i helgen, men ni som vet ni vet ju att jag har svårt för det.
Ska bo med lovley Ingo och så har jag ju mina två vapendragare Mikaela och Malin. Det kommer nog gå bra.

Tror inte att jag har några mer visdomsord på lager, kanske måste ni vänta lite innan det kommer igen, för jag har förstått att ni gillar det va? Dagens låt då? Kanske ska jag hitta nån mer dagens-kategori att posta?

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var verkligen mysigt,vill ha fler sådana dagar med dig :)