fredag, februari 23, 2007

BC, TC och CK

Ikväll blire Cruise. Nice. Det var länge sen. Jag ska också få chansen att ge min vän Jenny sin verkligen försenade fölsepresent =) Jag ska vara fin och glad och sjungig. Idag har jag på mig en tröja jag inte kunde ha för några veckor sen. Sånt är roligt.
Menspain har jag också, det är inte så roligt. (Undrar hur många som inte fattade ordet menspain. svengelskt kan man ju säga, fifty-fifty)

Jag har inte så mycket att skriva om idag. Jag måste spara tokmycket pengar för jag ska betala en jävla telefonräkning och en hyra och CK och sen ska jag leva livet på Kuba. Jag ville gå och shoppa idag, men icke! Jag jobbade ju, men det var bra för då kunde jag inte göra av med onödiga pengar. Oj vad tråkig jag är idag...

Men efter helgen blire more fun rapporter hoppas jag
Hepp!

Inga kommentarer: