fredag, februari 09, 2007

Fiender

Tokig blir jag på en jävla brud som inte verkar vara funtad helt rätt. Jag kan inte förstå hur man kan vara så elak och nedtryckande. Hon utnyttjar och sparkar på en. Usch, jag trodde vi va kompisar först, sen trodde jag att knaset skulle göra oss till icke-kompisar, men fan att hon gör oss till fiender. Hon är totalt sjuk. Allt jag skulle kunna säga, allt jag skulle kunna göra mot henne. Jag har ospelade kort. Fan men jag ska inte sjunka till hennes nivå. Tokig blir jag.

3 kommentarer:

Pollifaxen sa...

Du borde prova dricka en kopp kaffe. Mor sa jag kanske hade kaffeabstinens och var knäpp för det. Jag drack koffeinkaffe och blev piggare o gladare direkt :)

Pollifaxen sa...

Jag vet förresten ngn som tycker du är väldigt trevlig *flinar hemligt och mystiskt*

Pollifaxen sa...

Mine danspartner frågade efter din msn :) Får jag lämna ut den?

Förresten så är kaffe okej i medicinskt syfte. Idag är jag mycket piggare o gladare.

Mina problem som jag tårade över i lördags känns inte så farliga längre. Ny iställning och sen något oväntat från han som ändå inte behöver sabba nya inställningen.