lördag, februari 17, 2007

Lock

Jag sitter hemma och väntar på CK. Den här gången kommer bli tuff, det känner jag. Men jag hoppas jag kan klara det.

Melodifestivalen. Jag har redan bestämt mig för att Sebastian är bäst. Jag har inte ens hört låten. Måns låt var väl också bra, men Sebastian är bättre. Magnus Carlsson var också bra, fast låten gick ganska snabbt. Å nu är det Sebastians tur, hoppas det är så bra som jag väntat. Well see...

Jag har lock för höger öra. Det är som att gå med en öronpropp i örat hela tiden. Konstigt. Det kanske har att göra med kliandet som funnits i örat en längre tid. Det är som om jag haft en fjäder som kittlat mig. Helt klart irriterande. Men men, det gör ju inte ont iallafall. Det är positivt.
Idag har jag haft svullodag. Snart har jag väl gått upp allt jag gick ner... Men på torsdag då är det dags, då ska min triumf visas på trean. Klockan åtta på torsdag måste alla titta på moi!

Ja, Sebastian var ju faktiskt bäst hittills. De andra var elektrodance typ, medan Sebastians var mer som Andreas Jonsson. Nice. Det är en sån stil jag gillar . Nu är det nån ny tjej, Sonja, sen kommer Nanne. Jag kan ju tänka mig att hon går vidare.

Lockilocki, nu ska jag titta. Bondefest ikväll kanske.
Hej

Inga kommentarer: