torsdag, november 08, 2007

dag

Igår var en bra dag. Jag hade en rolig morgon på jobbet, mycket kaos och smaskens :)
Jag gick till Friskis, köpte ett månadskort istället för årskort. Det första som sker är att jag mäter Gisela på vägen in. Kul, då kan vi träna ihop.
Jag gick 20 minuter på löpband, vågade inte springa. Det löpbandet bredvid mig bordades av en snygg fittad tjej som sprand i 10 min. Jag tänkte att det är bättre att gå snabbt i längre tid än att rusha i en kort stund? Är det så?
Sen gick jag iallafall på ett medelpass. Jag tänkte att det inte skulle vara så jobbigt, jag är ju ganska tränad iallafall. Newsflash! I am not!!
Det var otroligt jobbigt och jag hade så ont i mina fotleder. Fan jag gillar ju att hoppa till musiken, men jag fick jätteont och nån liten brud i randig tröja och grå leopardmönstrade tajts lyckades nästan hoppa in i mig av exaltation över hopptillfället. Eller så ville hon bara få mig ur vägen för att jag inte pallade trycket.
Att jag köpte månadskort innebär att jag får spinna också... Men det är bland det jobbigaste jag vet, när jag och Emilia gick på det förra våren så dog jag ju nästan. Kanske ska jag pröva igen, det är som med ridning, man måste upp direkt igen när man ramlat av.

Jag fick sushi igår förresten, jag och Philip gick till Zen sushi tror jag det hette. Det var bra sushi och de som jobbade där kände Maki från jobbet. Kul.
Rolig lunchdejt.

Idag ska jag pallra mig till friskis igen, måste bara kasta hjärtat före liksom. Inte ge mig själv några valmöjligheter, det är bara att gå dit liksom.

Igår brottades min hyresvärd med sin tjej. Jag trodde hon skulle dö. Troligen så hade de nån slags kärlekslek, men det var inte så roligt att lyssna på när jag skulle sova.

Inga kommentarer: