tisdag, november 20, 2007

Ego?

Självklart är jag ego på min egen blogg. Det är väl inte konstigt?



Den här veckan är första veckan på nya schemaperioden på jobbet, det känns alltid som en slags nystart. Som om livet är indelat i 9-veckorsperioder. Den här perioden innefattar jul och nyår. Jag ska åka hem till Kattne över julen, det ska bli skönt. Har långledigt då. Sen åker jag tillbaks till sthlm och spenderar min nyårsnatt på jobbet. Det blir annorlunda, men egentligen gör det mig inget. De aftnar som jag har haft hittills har ändå varit mediokra. Roligt, men inte superkul liksom. Fast de senaste två åren i Molkom har nog varit de roligaste. Eller den gången jag var hemma hos Jennös familj och vi spöade alla i pictionary, det var också en riktigt bra kväll.

Jag kan tänka mig att det kan vara ganska kul att jobba här på nyår. Mycket folk och mycket att göra.



Annika har lagt upp en video från Kent i söndags http://www.youtube.com/watch?v=XCLRBXolX_E

Extraverserna från mannen. I love.




Roligt

Inga kommentarer: