måndag, november 19, 2007

Why?

Meningslösheten har slagit till igen.
Imorse fick jag känslan av att det inte gör nån skillnad om jag ligger kvar i sängen eller om jag går upp. Det är som om inget spelar nån roll.

Kanske beror det på bristen på mens och ökning av PMS, kanske beror det på vintertrötthet kanske är jag bara trött på vardagen.

Jag var i extas igår, kanske är det bara post-exatisk stress, mitt hjärta brinner för den där konsert-och musikvärlden och det gör ont att lämna den. Jag avskyr tråkig vardag. Måste göra nåt radikalt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Snälla Tilla!Nu får det väl vara nog!Sluta bada i självömkan! Om du inte trivs med hur ditt liv ser ut nu är det ju bara du som kan göra något åt det! Fundera på vad DU vill göra och fundera på vad DU kan göra för att nå dit!Om du har en piss dag-ring en kompis (mej, Jennysarna med flera!) för att göra den lite ljusare! Vi finns där även om du inte vill se oss!
Du har mitt telefonnummer.