fredag, november 02, 2007

Killar

Eftersom jag hysterar över hairspray just nu har jag tänkt över vilka killar jag faller för i filmer. Antingen är det de som är den roliga, ibland annorlunda karaktäken, som till exempel Paul Bettany i En riddares historia eller Penn Badgley i Gossip Girl. Humor är nyckelordet.





















Eller så faller jag för den som har nån speciell egenskap. Ofta i samband med musik. Som Ewan McGregor i Moulin Rouge, vilken röst, vilka blå ögon.

Det som förekommer på alla killarna är fina ögon, kolla in alla här, Milo Ventimiglia och Nicholas D´Agosto från Heroes. Ögonen säger allt och jag vill bara krypa in i deras famn.























Zac Efron och Ewan Har ju underbara ögon och de kan dansa och sjunga. Jag blir helt knäsvag när jag tänker på Ewans fantastiska sångprestation med Your song och alla andra sånger i Moulin Rouge. Zac har så rätt attityd i Hairspray, jag vill sjunga med dem.

Både Zac och Ewan har blå ögon och ett fint leende. Båda har glimten i ögat och de kan verkligen få en tjej att le fånigt.

Jag blir helt varm i kroppen bara av att skriva om de här. Jag vill verkligen leva i en musikal och sjunga allting hela tiden. När jag går på stan och lyssnar på musik kan jag få för mig att sjunga och dansa högt. I min drömvärld ska jag också få en sjungande kille, en med fina blå ögon och världens varmaste leende, han ska ha humor som matchar min och när jag går på stan och sjunger ska han falla in i stämmor med mig. Alla runt omkring ska också hänga med och tillslut står alla och dansar och sjunger tillsammans i perfekt harmoni.

Åh vilken underbar värld! Jag tänker inte nöja mig med mindre. Nu när jag varit singel i 22 år ska jag fanimej vara det tills jag får precis det jag vill ha. Just nu behöver jag inte ha nån alls, jag klarar att vänta, jag vill vänta tills jag hittar den som matchar mig intill perfektion!

Så det så

Inga kommentarer: