söndag, november 04, 2007

Söndag

Jobb jobb. Ska jobba hela natten. Det ska bli ganska skönt ändå, orkar inte vara vrångt inställd till det. Jag börjar bli hungrig nu, men jag vet inte vad jag är sugen på egentligen. Mitt sockersug har minskat betydligt. Fortfarande kan jag vilja ha chips, men det är lättare att stå emot.
Jag tackar den nya dieten, den funkar faktiskt ganska bra. Mamma har gått ner massor, hon tar alla mina kläder som jag blivit för tjock för. Men snart ska jag ta tillbaks dem.

I fredags skulle jag åka till Katrineholm med ett tåg som gick 14,25. Jag åkte direkt efter jobbet och ställde mig på perrongen. Men tåget kom aldrig, det stod inte ens på skyltarna att det var på väg eller försenat eller nåt. Så jag gick till vänthallen och kollade, det stod inga ändringar.
Tillbaks till plattformen så ser jag tåget åka förbi mig. Tydligen så hade jag stått på 12a, men tåget gick från 12b. Nu vet jag det... Fick vänta en timme på nästa tåg, men det gjorde inget.
Mormors kalas gick bra, det var trevligt och roligt.
Jag hade två snefyllor, så det var ingen lyckad festhelg för mig. Hade ganska kul i fredags dock, men det hade kunnat bli bättre.
Äh, skit i det, jag kommer festa fler gånger. Även om det inte händer så ofta nu för tiden.

I Katrineholm har vi snabbare internet än vad jag har här i sthlm, så jag passade på att ladda ner massa filmer och la dem på min externa hårddisk. Sen skulle min bror kolla om han ville ha nån film som fanns på den, självklart så glömde jag den. Suck, så typiskt mig.

Inga kommentarer: