torsdag, december 27, 2007

New start

Jag skulle skriva ett inlägg om hur mycket jag gillar musikaler, men så fick jag ett samtal som ställde allt annorlunda. Tydligen så har min lägenhet hyrts ut från och med 1 mars, så jag ska få flytta igen. Tur att man är lite van, för jag blir inte så chockad egentligen. Men jag trodde annorlunda om de här människorna som jag hyr av nu, att de inte var som de andra jag hyrt av. Men alla personer är väl av samma skrot och korn, ska väl lära mig det nu.
Det är lite roligt att flytta, kanske är det lite karma eftersom jag gått och skämtat om att det gått ett halvår nu, att det är dags att flytta och att jag borde pröva på att bo väster om stan eftersom jag bott norr, söder och öster.
Inte ens mamma fick hjärtsnörp som hon brukar, hon blir också van. Men suck jag blir ju så trött på hela grejen. Jag skulle ju äntligen få bo själv.

Inga kommentarer: