tisdag, december 11, 2007

Update

Jag har varit ledig från jobbet ganska länge nu, typ en vecka. Det har varit skönt, jag hade en bra ledighet. Det som var synd var att jag inte kom med på das boot-kryssningen, jag tror att den hade varit riktigt rolig.
Lördagen spenderades på RY2-fest som var okej. Jag var fyllechaffis så det blev inte nån feststämning.
Söndagen var den braiga dagen. Den började inte så bra då jag kom försent till tävlingen, men jag missade bara första heatet i dubbelbugg, så det gjorde inte så mycket. Pinsamt, dock.
Det var så roligt att döma, jag är ledsen över att det var sista tävlingen för terminen. Jag och saltis stod och dömde tillsammans, det var kul. Vi skrattade typ hela tiden. Kändes ganska oproffsigt, men va fan. Vuxen A och vuxen B var roliga att se. Jag gillar ju verkligen lilla blonda killen. Peter och Marielle visade upp en sjuhelvetes show, det var deras sista tävling. Jag citerar mig själv, "Hon satte sig på stolen!" :)

Det bästa är när dansare kommer fram efter tävlingen och frågar om åsikter. Det är så kul att de frågar mig som är sidodomare bara, man känner sig så viktig.

I helgen ska jag jobba, det var länge sen jag jobbade på en helg. Jag är ju lite rastlös nu när jag tror mig komma vidare snart, så jag vill att det ska ske på en gång. Men jag får inte glömma att jag fortfarande är kvar här. Måste göra mitt bästa.

Tack du anonyma för att du tycker jag är stark. Det värmer på riktigt.

Inga kommentarer: