måndag, december 03, 2007

Tillbaks

Helgen har varit så bra.
Det började lite kaos när jag skulle åka till Linköping i fredags och missade mitt tåg för att jag fastnade när jag skulle köpa ny telefon. Jag mötte pappa och de andra som skulle på kryssning, kul! Sen hann jag inte köpa biljett, men det blev bra ändå, för jag kom med andra tåget och så kom vi iväg till Ulricehamn. Jag och Emil hade kul, resan gick jättefort, sen sov jag i en kall lokal och vaknade inte så utvilad. Hela dagen gick åt till dömning, det gick både bra och dåligt, sen åkte jag med Emil hem och disskussionerna gick heta. Bra att jag är på rätt spår. Då känns det meningsfullt att fortsätta.
Pappa hämtade mig i Linköping och så fick jag komma hem till Kattne och sova där en natt.
Igår åkte jag och mamma och mormor upp till sthlm och hade generationsmys. Vi gick på julmarknad och lyssnade på adventskonsert.

Det är roligt att döma, verkligen. Jag älskar att få vara del i hela tävlingen.
Idag ska jag försöka köpa en vinterjacka. Har bara min beiga jacka som är lite sliten nu. Mamma tog ju kappan, den passar bättre på henne.
Treh treh jag och Annika ska se Kent igen. Två gånger till. Sweet.

God dag

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är ganska bra på det oxå;) KAnske inte lika bra som mig, men bra;)