måndag, december 17, 2007

PMS

Jag har precis gjort en personlig mens-kalender på Libresses hemsida. Den visar att min PMS ska börja idag. Helt riktigt, jag känner mig verkligen på dåligt humör. Det brukar börja med att jag blir arg. Det är risk för stormvind idag...
Jag ska få humoristiska sms dagen innan PMS och känslomässigt stödjande sms dagen innan mens. Hoppas verkligen det funkar.
Tre dagar kvar på jobbet, sen blire jullov. Det ska bli så jävla skönt. Jag har inte jobbat överdrivet mycket, så som jag vill ge sken av att jag gör, men ändå är jag lite trött nu. Vill hem till mamma och bli omhändertagen och bli serverad LCHF-mat så jag kan få ordning på min vikt igen. Nu är det ju katastrof. Vill inte ens tänka på hur jag väger. Inte ens när jag håller in magen blir jag nöjd.

Jag kollade på west end star igår, det är bra. Hon den unga tjejen som verkligen kan sjunga, hon är fantastisk. Men hon kan ju inte vara Lady of the lake? Hon har ju inte den stilen alls, känns helt fel. Hon borde ha solokarriär eller nåt.

Trött. Började 5. Får besök idag. Kul! Saknar Linus.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är inte heller nöjd ens när jag håller in magen.