söndag, oktober 08, 2006

Popcorn med för mycket salt

Det har jag gjort. Kan du tänka dig? Inte jag heller, men så är tyvärr fallet.
Jag har tävlat idag. Det gick dåligt. Enda glada saken var att jag fick en 2a av Noregran. Det var kul. Men ändå inte eftersom jag inte litar så mycket på honom längre. Men men. Jag gillar att dansa med Mattias. Det är kul, han är duktig. Och jag slog ett par jag ville slå. Annars var det rätt pissigt idag. Men jag träffade Sofie, det var roligt. Vi pratade barn. Hon har ett på g. Spännande.

Jag har druckit vin och tappat mitt omdöme. As usual. But I like känslan. Avslappnande. Även om det är svårt att stava. Så gillar jag mig nu. Eller avskyr mig, det är svårt att säga.
Natten var bättre än sist, men ändå inte som jag skulle önska. Känner mig schitzofren. Ena vill ha the dream not coming true, den andra vill vara boss mit maskering.
Jaja, over and out skulle jag tro.
bye

5 kommentarer:

Pollifaxen sa...

Hörde ryktas om vilka som ringde på er dörr här om dagen! Skriv om det :D

Ska tävla med mr C om ett par v. Vi kommer inte hinna träna å jag har knappt dansat alls på eevigheter...sisa kursen jag gick var nog benjamin i våras... Evigheter sen...ghghghghga!

Glimra sa...

läskigt, men det blir nog kul ska du se! han e rolig.
men varför går du inte på benjamins kurs nu då?

Pollifaxen sa...

Har ju ingen tid alls verkar det som. Hade kunnat vara med på 2/4 gr ungefär och jag fick inte betala per gång, aldrig jag betalar fullpris för en halv kurs!

Är i Bollnäs nu woho (el inte)

Glimra sa...

det där är så segt tycker jag. pappa och jag var med en gång på benjamins kurs förra gången, och vi sket i och betala. fan jag har hållit kurs gratis, då ska jag fan få gå på en kurs. jag tycker det är dåligt att man inte får göra så. speciellt om man är kursledare. tok!

Pollifaxen sa...

Well...samtidigt så får man ju instruktörsarvode. Men visst, jag håller med till viss del. Vi behöver ju fö helt klart vidareutveckla och uppdatera klubbens instruktörer.