lördag, april 21, 2007

Hagsätra

Singstar i Hagsätra. Helt ok. Jag tänker på Marie när det vankas singstar. Det var en rolig tid, alltid roliga fester. Vill vara hemma och sova hos N, men jag är ett svin så jag ska hålla mig undan. Jag ska köra på nya operatörer. Seb. En ny Seb, för den på Hultan dissade.
Alla dissar. Var på Patricia igår, gifte mig och blev tydligen skild på en gång. Inte ok. Jobbigt kanske. Men som Leo sa; jag väntar på Han med vingar som ska rädda mig, men vingarna kommer smälta i solen och jag kommer att falla. Shit, jag vill inte. Jag vill inget. Just nu är allt jag vill att inte sitta hela dagen i salen imorn. F ck.

Saknar. Väntar. Våndas. Längtar. Hatar.

1 kommentar:

Pollifaxen sa...

:) Vi får köra ett singstarrace framöver!

vet du, jag tror att när man slutar "leta" och ha ångest över karlfolket. Då kommer du också att när du minst anar det snubbla över ngn trevlig. Tills dess är det ju bara att göra precis som du vill och känner (eller inte) för.

Nu ska jag micra mat! Ut i mörka natten och spana igen ikväll. Gå gå gå, låsa upp, låsa :)