måndag, april 02, 2007

Rockers

Jag sitter och kollar på Tommy Lee. Det finns många coola filmer på honom när han solar på trummor. Han är grym, helt outstanding. Inte bara vanliga grejor, han gör allt off the record. Sitter i en bur som snurrar runt, flyger från plattform till plattform och spelar, han ger allt. It is bald. I like it.
Rockers i mitt hjärta. Undrar vad det är som gör att rockers är så underbara. Musiken, skiter i allt-tänket, snyggheten, självsäkerheten. Mums.

(Gud vad dåligt jag skriver just nu, det känns inte ok. Språkbruket är helt not bra...)

Musiker i all sin glans, men är inte dansare snäppet bättre? Jag har tyvärr inget bra svar på den frågan. Jag kan bli tokig i byxan när jag hör ett bra gitarrsolo, men ser jag en sexig dansare så kan jag gå i taket. Det är skitsvårt att bestämma sig, för båda kategorierna är the best of the best. Det behöver inte ens vara sexiga rockers som spelar, om en ensam grabb sitter med en gitarr och spelar lugna låtar så kan man gifta sig på två sekunder. Tänk att få en låt spelad för sig. Tänk att få en låt. En egen. (Jag har ju en egen dikt, det slår verkligen inte fel det heller)
Nu ska jag byta plats, jag skriver nog igen =)

Inga kommentarer: