tisdag, augusti 19, 2008

Avsky

Jag kollar på Project Runway, tredje säsongen nu, och jag minns att jag kollade lite på den sista delen av den säsongen på tv. Då gillade jag verkligen en kille som hette Jeffrey, jag tyckte han var cool.
Men nu i det här avsnittet så kommer allas mammor eller systrar på besök och ska vara modeller, och Jeffrey blir lite sur på den mamman som blev hans modell. De får inte ha sina egna, utan måste ha nån av de andras.
Mamman försöker säga att hon inte gillar färgen och han blir offended och är helt otrevlig mot henne. Jag blir helt trasig i hjärtat, om det vore min mamma skulle jag dödat honom. Mamman sitter och gråter med sin dotter som försöker trösta henne och det gör så ont i mig, man FÅR inte snacka illa om, eller vara otrevlig mot nån annans mamma eller vilken familjemedlem som helst. Det är förbjudet.
Alla borde veta det och just nu hatar jag Jeffrey som får mig att gråta fast han bor i ett helt annat land och inte har nåt med mig att göra.

Inga kommentarer: