fredag, augusti 01, 2008

Bloggar

Jag har prövat en ny funktion som dök upp, att man kunde lista massa bloggar och så ser folk när de uppdateras och så där. Nån slags RSS-blogg-länk-lista. Kolla om ni gillar den, annars tar jag bort den. En blogg som jag glömt lägga dit, men ska görat på en gång när jag skrivit klart, är Jennies blogg. Jennie jobbar på Glamour och är även nygift med Filip Hammar, mitt gamla förälskelseobjekt. Kolla hennes blogg, hon är rätt kul. Jävligt snygg också, kanske snyggaste mänska jag sett.
Är det fler bloggar jag borde lägga upp där? Skriv kommentar så lägger jag dit dem!

1 kommentar:

Pollifaxen sa...

Ahhh så det är så det där rss funkar. Sett det går ställa in rss funktion på mobilen också, sk. feeds. Fast har inte listat ut om det kostar ngt så jag har inte vågat prova!!