fredag, augusti 01, 2008

Nejnej

Det blev en dag till på ön. Så det kan bli. Men ibland lyssnar jag på hjärtat istället och då blev det såhär. Jag ångrar det inte.

Jag har läst ut andra boken i stieg larsson-serien. Jag hade hört mycket om de böckerna och hur jävla bra de var och sånt där. Men tänkte inte mer på det. Så har jag läst dem när jag varit här, mest för att jag fått dem levererade till mig.
De är verkligen sådär jävla bra. Jag sträckläste nästan och kände mig ett med historien. Det är skrivet på ett sätt att man vill läsa vidare. Ibland ler jag och ibland gråter jag. Verkligen top 10-böcker. Det är bra betyg eftersom jag läst så många böcker. Kanske skulle jag göra en lista med bra böcker. Om ni vill ha tips så vet jag bra läs-matrial.

Det här har verkligen varit förändringarnas sommar. Jag har brytit många mönster och gått en annan väg. Bra för mig tror jag, det känns så nu i alla fall. Jag åkte inte till Öland, jag åkte inte till danslägret, jag bara fanns till och stressade inte runt som jag brukar. En sommar bytte jag ställe varje vecka. Men det var kul det också. Jag måste bara lära mig att det inte gör något om man inte gör som man alltid gjort, det är kul att kolla in nya stigar på vägen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tilla. Jag tycker att du ska göra en 10-topp kanske 20-topp lista på böcker.