tisdag, augusti 26, 2008

Sänghimmel

Minns ni när man var liten och allt man ville ha var en princess-säng med sänghimmel?
Det fick aldrig jag, även om jag när jag blev äldre satte upp en självlysande stjärnhimmel i taket.


Men nu har jag en chans att göra precis som jag vill. Den här sängstommen är nåt jag hittade på nån IKEA-reklamfilm, men den finns inte på hemsidan. Jag blir helt tokig, bara för att jag ville ha just den. Nu vill jag ju inte ha nån annan... Jag hittade en på Tradera, men den bodde i Malmö, vet inte hur mycket det skulle kosta att få den till Sthlm.





Här är föresten planlösning på lägenheten, har ni några förslag på möblering?

3 kommentarer:

Pollifaxen sa...

Guuuud va roligt inreda från början!! Får man va med :D

Jag tror du ska satsa på mycket färg. Var inte rädd att ta i. FÅr du välja tapeter? De gör ju enormt mkt för ett rum.

Anonym sa...

Satsa på någon form av rumsavdelare, så känns det som att du får ett sovrum i rummet. Går att ordna med bokhylla eller vikväggar. Om du ska ha en soffa förstås, annars blir ju sängen samlingsplatsen. :) Puss

Shirini sa...

Hej jag har en sån här sängram ifall du vill köpa. Den finns i Göteborg.

shirini.g@hotmail.com