onsdag, september 10, 2008

Eller?

Säger man kungshallarna? Eller Kungshallen? Kom på det nu när jag läste, det ser ju helt fel ut.

I alla fall så har jag varit på teambuilding och konferens med jobbet. Det är ju alltid en historia för sej, ni vet, tävlingar, lite jobb och sen fylla och dagen efter försöker alla jobba så gott det går och vara trevliga och ingen nämner det där jobbiga som hände dagen innan.
Fast det var faktiskt trevligt dagen efter också, och kvällen innan var också helt härlig.

Nu sitter jag i min lägenhet på lower east side och lyssnar på Beatles. Jag har gjort av med för mycket pengar denna månad, men jag antar att det blir så när man flyttar.
En rolig grej jag börjat med är att jag går genom sturegallerian när jag ska gå hem. Jag älskar känslan där inne, som om det luktar lyx. Jag skulle göra allt för att få årskort på sturebadet, helt fantastiskt. Att gå förbi där och se skyltarna är ju som ett slag i ansiktet. "Du får inte hänga här"
Äh, jag hänger väl hemma då.

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad var det jobbiga som hände dagen innan?

Glimra sa...

Nej jag menar att det brukar kunna vara så, att folk gör nåt de ångrar dagen innan. Men jag tror inte att det hände, även om jag vet saker som skedde som jag tror ingen annan vet