måndag, september 15, 2008

Så går ännu en dag av vårt liv och kommer aldrig åter

Jaha, nu sitter man här och har gått igenom alla sidor på internet värda intresset. Alla bloggar lästa, alla nyhetssidor igenomskummade. Och sen då? Det känns som om internet tar slut. Det ska väl vara oändligt?

Igår somnade jag vid halv sju och vaknade tre på natten. Kunde knappt somna om, och imorse när jag vaknade hade jag ont i halsen och nacken och allt var förjävligt. Men nu är det bättre.

I helgen ska jag gå på en Per Anders Fogelström-stadsvandring. Det ska bli roligt, jag har läst alla böckerna, så det blir intressant.

Guuuuuuuuud vad tråkig jag är! Jag har så lite att berätta. Ibland kan jag komma på värsta bra grejorna som jag vill skriva upp, men de kommer alltid när jag inte kan skriva. Eftersom min mobilblogg inte vill fungera så kan jag inte blogga on the go.
Äh, bättre lycka nästa gång

Inga kommentarer: