måndag, september 08, 2008

Nytt

Igår åkte vi upp med massa grejor till lägenheten, det gick jättebra. Jag hade trott att det skulle bli ett helvete, men allt gick bra.

Mamma och jag fick nästan hjärtattack när Tommy först bar upp sängen fem trappor och sen lurade oss att han fått 1400 spänn i böter när han kom till bilen. Men ingen dog, inga onödiga pengar spilldes och inga tårar fälldes.


Mamma och jag fixade sen när Tommy åkte hem och sen käka vi på kungshallarna. Mys. Sen kom Linus och Karro på kvällen och vi hade lite snack om tävlingen i lördags. Det var ju inte oväntat lite känslor hos mig som burrades upp i vissa situationer, men jag var ju förberedd.

Har bokat in lite fler tävlingar nu och det ska bli kul att gå vidare. Tror att jag bestämt mig, jag tycker ju att det är roligare att döma. Tvivlet beror nog mest på min osäkerhet och rädslan att misslyckas med att bli bäst.
Här är ett kort på lägenheten mitt i alla kartonger och grejor

Inga kommentarer: