onsdag, november 12, 2008

Koll!

Nu har jag koll. Bloggkoll alltså. Jag skaffade mig ett inlogg på Bloggkoll.se, och det funkar ju asbra. Jag la till massa nya bloggar också, så nu kommer jag inte missa nåt.
Jag såg också att 2 personer prenumererar på min blogg, och jag ligger på 38418 plats på listan. Inte dåligt!
Det tar sig sa pyromanen...

Jag kollar ju mycket på So you think you can dance och jag hittar fan nya bra låtar hela tiden. Sist var det Mia Michaels som än en gång gjorde en sån jävla bra rutin till en Imogen Heap-låt. Jag var tvungen att ladda hem den, The moment I said it, så nu går den varm i min iPod kan man säga. Repeat!
Den första briljanta rutinen var ju som vi alla vet till Hide and seek från säsong 2.




1 kommentar:

Unknown sa...

Tror jeg vet hvem de to som prenumererar på din blogg er. He he.....