måndag, november 10, 2008

Veckan i bilder

I onsdags var vi med jobbet och körde gokart och sen gick vi och käka på fridays. Efter det var det rätt segt, vi sprang runt på olika ställen. Sen hamnade vi på spybar och fick drinkar och shots och vi dansade och hade askul. Jag var på g som fan och sen såg jag Vincent Pontare och trånade lite efter honom en stund. Sen tappade jag bort mitt sällskap, hittade en ny och sen gick jag hem. Festade typ i 12 timmar, det var kul som fän. Lite halvtrögt i mitten, men det blev en bra kväll.
GoKartbanan





Min outfit för kvällen

Strawberry Daquiri på Fridays







I veckan har jag tränat buggregler som en tok, vilket resulterade i att jag klarade det!
Jag och Karro och Linus hade en urmysig fredagskväll, vi prövade en restaurang som ligger bredvid min port, de hade massa bufféer som var superba, dit måste ni gå.
Karro
Linus äter sushi med bestick
I lördags kom de över med en surprise, tårta och bubbel. Det var jätteroligt och mysigt. De är så älskvärda.

Inga kommentarer: