onsdag, juli 01, 2009

Igång

Snart är det festival. Imorgon för att vara exakt. Jag har sömnbrist som vanligt och har fixat tusen saker. Mina vanligaste ord under dessa dagar är "jag fixar det" och oftast så gör jag det också.
Nu är min önskan en dusch och en skön säng i svalt område, men det kommer tyvärr att förbli en dröm tror jag. Kanske kan jag smita iväg när Oskar kommer tillbaks från problemet att parkera alla trailers som kommer.

Jag har verkligen kul här, tänker inte så mycket på att Öland fortfarande händer. Jag är glad att jag kunde åka dit i år, men när jag är här så känns det som om det räckte med några dagar där. Visserligen har jag hatat det här stället också nu, när jag upptäcker att saker fattas eller har svårt att fungera. Trots det så är jag här igen. Jag vet inte varför vi åker hit och jobbar för inga pengar när det ofta blir ett helvete, måste vara nåt visst.

Nä nu ska jag väl sluta gömma mig och ta tag i nåt nytt problem.

1 kommentar:

J-fer sa...

Det är KUL att vara volontär!