torsdag, juli 16, 2009

Sovmorgon

Fick jag idag. Vi var uppe rätt sent igår, och så skulle en del av gänget till lilla Karlsö, så de skulle upp tidigt. Eftersom det var lite fylleslag här igår så tänkte jag att jag skulle köra dem imorse, och gick upp vid åtta för att kolla läget. Men så visade det sig att de inte skulle åka förrän lite senare. Jag gick och la mig igen och eftersom ingen väckte mig så antar jag att de kom iväg med någon annan.
Fick sova till elva ungefär, det var väldigt skönt.

Nu har jag varit här på Gotland lite över en vecka och det går så fort. Har två veckor kvar och det där riktiga lugnet har inte infunnit sig. Jag tänker ändå på hösten och hur allt ska gå, hur jag ska palla med att klara av allting. Men jag tror på det och litar på mig själv.

Nu ska jag väl gå upp och käka något och sen fara till bibblan.

Inga kommentarer: