fredag, juli 24, 2009

Nähe

Just den båten de var inbokade på var ju den som blev förstörd, alltså inställd. Så efter många frågetecken har de nu blivit ombokade till båten imorn.
Inatt regnade och åskade det som fan här, så nu är allt blött och grått. Jag ligger inne i min säng och lyssnar på spotify-listor jag har tagit från nån annan som delar ut dem. Helt fantastiskt det där, jag har ju inte riktigt använt Spotify förut för att jag inte orkat göra spellistor när jag har det på iPoden redan. Orka leta upp alla låtar, så har jag dem redan i iTunes. Men nu har jag fattat att man ska låna spellistor av andra! Och hur bra är det inte. Nu lyssnar jag på en som heter "mellanstadieminnen", och lyckligtvis är det någon som är typ lika gammal som jag som gjort den, så det är mina mellanstadieminnen också.

Inga kommentarer: