måndag, augusti 31, 2009

Blogg

Jag sitter och läser igenom alla bloggar som jag följer, och så använder jag bloglovin. Jag försöker hålla efter det lite, annars har jag väl 600 blogginlägg att läsa när jag kommer hem, och det orkar jag inte med. Då blir jag matt.
Varje gång jag kommer in på Sofi Farhmans blogg så blir jag lite till mig, för jag tror att det är Alex blogg. Jag brukar spara hans blogg till sist och njuta av alla inläggen efter varandra.
Så bra han är!

Idag åt vi lunch hos moster och morbror och vi fick Kajp-soppa. Kajp är nån slags lök, och väldigt god. Jag åt två portioner, och vi hade trevligt. Morbror Erik tog fram massa saker från förr i tiden, vi jämförde priser och fick se gamla släktklenoder. Han tog också fram en diktafon, och då bestämde jag mig för att jag också ska köpa en sån. Det finns ju många små snygga såna. Jag och Annelie Nääs pratade om det på inomhuspicnicen, och hon hade nyss skaffat en. Ska kolla upp.
Jag kommer ju på saker ibland när jag inte har papper och penna eller dator med mig, då ska jag ha den nära till hands.

Nu ska vi elda i brasan!

Inga kommentarer: