söndag, augusti 16, 2009

Söndag

Idag har jag haft betongkeps, som Sulan uttryckte det. Sitter på jobbet och har ont i huvet, och konstig i hela kroppen. Men ändå, jag har lyckats stanna kvar, det är beundransvärt tycker jag, jag hade ju kunnat ge upp kl 10 imorse och sagt att jag var sjuk eller nåt. Men det känns inte helt okej, eftersom jag har mig själv att skylla.
Men nu är det snart bara en timme kvar tills jag får gå hem och sova och kolla på tv hela eftermiddagen.
Veckan som kommer är rätt oplanerad faktiskt, man skulle kunna säga att det är sista veckan på mitt sommarlov, för skolan börjar nästa måndag. Jag ska försöka gå till Carinas kontor och kolla igenom tidningar som hon jobbar med och som jag också kommer jobba med.

I nästa inlägg ska jag skriva en utav de bästa roliga historier jag hört. Tror att det var Jennöh som berätta den för mig, minns inte riktigt.
SPÄNNANDE VA!?! NU MÅSTE NI VÄNTA JÄTTEJÄTTELÄNGE TILLS NI FÅR LÄSA DEN!


Gå inte i bitar bara av att vänta på det...

Inga kommentarer: