tisdag, augusti 25, 2009

Update

Det är ju skönt att ni inte är så himla på mig om att jag ska blogga... Då vet jag liksom.

Nädå, skämt åsido, jag har väl inte haft nåt vettigt att skriva om.

Eller egentligen, det har jag ju. I lördags var jag och såg Coldplay, det var jättebra, helt fantastiskt. Det ena minuset var att det var så mycket långa folk i vägen, jag såg nästan inget. Man fick förlora sig i musiken istället, det räcker ju rätt långt det med.

Igår var det skolstart, det känns bra hittills, det känns som en bra grupp av människor. Vi är inte så många heller, så man kan få nån slags relation till de andra, även om vi aldrig möts.

Jag var även på photoshoot igår, plåtade modesidor till Kfem, det kommer bli grymt fina bilder. Älskar den delen av jobbet, när man får vara med på plåtningar och se hur bra resultatet blir.

Det var gruppen-start förra veckan och jag var skitnervös, men det blev bra. Mer än bra måste jag säga, kanske bästa gången. Hoppas jag klarar att hålla i den känslan.

Det rullar på liksom, som ni ser. Jag har saker att göra och hinner inte riktigt ramla ner i det ledsna igen. Ibland får jag hopplösa tankar på kvällarna när jag ska somna, men de försvinner alltid med morgonljuset. Att börja cykla till jobbet var det bästa jag gjort på länge, det ger mig verkligen en energikick innan jag börjar jobba.
Ett annat väldigt smart val var att planera för ett år framåt. Det har jag inte riktigt vågat göra förut, och det har väl hindrat mig i allt som är jag. Nu kan jag tänka mig ett år framåt i tiden och det känns bra.

Så. Veckan som är:

Måndag:
Skolstart, plåtning, möte på jobbet

Tisdag: Jobba

Onsdag:
Ny spis, nån gång mellan 11-13. Pressvisning Åhléns, en till pressvisning, sen gruppen.

Torsdag:
Pressvisning Lindex, träna, jobba

Fredag:
Träna, jobba, buss, båt, bil: GOTLAND

Helgen: Slappa, dricka vin, läsa, prata, sova, mysa.

Frågor på det?

2 kommentarer:

Anonym sa...

hur dags är du i visby?

Glimra sa...

23,20 va?