lördag, augusti 29, 2009

Boken


Jag läser ju som jag sa en bra bok nu, den heter Min förlorade oskuld, av Emma McLaughlin och Nicola Kraus. Jag skrev att jag gillade den, och nu måste jag utveckla mitt påstående till att jag älskar den. Har inte läst klart den än, men jag hoppas verkligen att de blir ihop. Jag antar att hon inte kommer ta tillbaks honom i slutet, och att det egentligen är en bra grej, men FAN, de måste ju vara ihop. Jag vill nästan inte läsa klart för att jag förstår att det inte kommer sluta som jag vill.
Jag har sett filmen Nanny diaries, som kommer från den första boken de skrev, och den slutar ju rätt mycket som man vill, kanske kan jag hoppas på det.

Eller också är det bara det att jag inte läst en chiclitt-bok på länge, och att jag blir extra påverkad av all förhindrad kärlek i den.

Men NEJ! Det här är en bra bok, och jag längtar inte tills jag läst ut den, samtidigt som jag verkligen gör det. Ska fortsätta läsa nu.

Inga kommentarer: