fredag, augusti 14, 2009

Hej igen

Det var ett tag sen jag skrev. Bra att jag upplyste er om det va, om ni inte har märkt det redan.
Idag är det fredag och jag är fredagspiffig. Igår var jag på Kfem i Vällingby och intervjuade folk som jobbar där till tidningen Kfem. Det var skitkul, de blev sminkade och så fotade vi dem på snygga locations och jag hade skitskoj. Fotograf Mårten var rolig och det kändes som en lyckad dag. Vi fotade en tjej på Top Shop, och hon hade ett sånt fint hårband, så jag köpte en likadan! Sen hittade jag ett par fina skor på rean, så då tänkte jag att jag skulle använda de båda accessoarerna idag och vara fredagsfin.
Kanske fotar sen så ni får se.

Jag hade en bra vecka i Kattne, och nu är jag hemma igen. Det känns helt okej, tror att det blir bättre och bättre ju längre jag bor på samma ställe. Hoppas jag får bo kvar asalänge.

Inga kommentarer: