tisdag, februari 07, 2006

Flykt

Lindex har just nu en kampanj för BHar, och deras slogan är we love boobies. I stockholms tunnelbana får det inte stå så för att folk kan bli stötta. Jag tycker det är urfånigt. Det är väl bra att they love boobies, då blir det ju bättre BHar. Men nej, i Sthlm kan folk inte klara av det. Samma kampanj går i andra städer och där är det inga problem. Konstigt.

Nu har jag sett hela säsongen av Prison Break. Jag dör vad spännande det är. Hur 17 ska de klara av det de gör? Jag har ingen aning, och det är så lite tid kvar, hur ska de hinna göra en hel säsong till? Jag fattar det inte.

Mormodern är här i veckan. Konstigt att inte vara ensam hemma. Inte för att jag måste umgås med henne, men... Det känns ju som om jag borde vara lite trevlig. Jag ska åka o handla snart, och duscha, men jag tror jag sover en timme först. Är lite trött.

Hejpa

Inga kommentarer: