lördag, februari 18, 2006

Melodi?

Jag gillade Magnus Bäcklunds bidrag i melodifestivalen. Så är det. Den var cool och den skulle nog funka i ESC. Lindas låt var precis som den förra, men inget mer. Typisk schlager, och svängig, men inte så oytlig. Sen gillade jag Andreas också, snygg, glad låt. Hanna Graafs låt var bra, men 0m jag hade gjort den skulle jag gett den till nån annan, hon har inte riktigt röstkapaciteten att göra den bra. Raplåten diggade jag, men det var bra att den inte gick vidare. Kameleont var rolig, men hallå, ska vi skicka den till Aten så tror de väl att vi är galna.
Det är roligt med melodifestivalen, för det finns typ två läger. De som är seriösa och avskyr Lasse Åberg som har mage att ställa upp med bananmickar, och de som gillar musik, tycker det är en rolig grej och att man ska få musisera på det sätt man gillar bäst. Multikulti kan man väl säga. Eller kultikrock =)

Jag har varit på danstävling idag, det var roligt men jobbigt. Vi kom 7a och var en poäng ifrån final. Sugit, jag skyller allt på jävla Noregran. Nu slappar jag i Eskilstuna. Skönt, jag gillart här.
Min bejb var på kryssning igår, känns roligt, men konstigt att jag inte var med. Inte för att hon inte kan åka utan mig, men jag vill ju åka med henne. Hoppas du hade kul. Vi har inte hörts på ett tag nu känns det som, men det är ju en överdrift, för vi pratade nog i telefon igår, eller i förrgår. Så kan det vara.

Jag hoppas nog snart på ett nytt nästan-möte på Fasching eller nåt annat ställe. Men att det blir minus nästan. Hehe (<-- Jennöh, seru?! Jag ska aldrig görat igen)

Äh nu ska jag utöva mitt nästan-beroende.
Kuckelikuk

Inga kommentarer: