onsdag, februari 22, 2006

High

Igår var jag och buggade i Uppsala, det gick mycket bättre den här gången. Åkte med Anki, det gick bra. Rolig kurs, jag älskar att jag får vara med. Jag skulle egentligen inte få det, det är sån kö till kursen, men jag nästlade mig väl in på nåt sätt. Nu är det lite gruffel om att jag är med, inte nåt öppet, men jag fattar väl det själv...
Men jag tog mod till mig och frågade Mattias om han ville tävla med mig, och det ville han! Jag blev asglad. Det ska bli skitkul, även om det är i D.

På fredag blir det båt igen. Kul! Det var länge sen. Det har dragits ihop ett helt gäng som ska åka, och det är så roligt. Plus att Highlights spelar, och där är ju min gamle vän och kärlek Chris med. Helt sjukt var det när jag fick reda på det, han hade spelat i Avalon i flera år utan att jag vetat det, så vi har befunnit oss i samma värld jättelänge utan vetskap om varandra. Nu spelar han i det väldigt berömda och omtalade bandet Highlights med Andreas Wistam från Fame Factory (han som pratade i telefon hela tiden, och ja, jag träffade honom med, och nej han var inte tråkig och divig, han var riktigt rolig och jag gillade honom skarpt) Jag upptäckte honom på Safiren när de spelade, och både han och jag blev förvånade. Vad gör du här frågade han. Så konstigt, jag är ju en dansbandstönt, och han är en dansbandsstjärna. Som en handske. Det skulle vara riktigt kul om jag fick en pratstund och feststund me han på fredag. I like.


Lunchdejt idag. Nervöst. Nej inte riktigt, jag bestämde mig för att inte vara det.

Duschtajm.
beyeyb

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tänkte bara säga en sak, Andreas heter Wistrand iefternamn & inte wistam. :) såg dig på kryssningen föresten, kände igen dig från bilderna. du hängde efter Christian? har jag rätt? :)