söndag, februari 05, 2006

Home

Igår var en bra dag. Jag kom hem vid 10 och prata lite med Mette innan jag gick och la mig en stund. Jag och Jenny kom hem kl 6 på morgonen, så jag var lite trött. Somnade till och vaknade av att Jonas ringde och sa att de va i Sthlm. Jag sa jag kommer, och somnade sen om =/ Efter en timme vaknade jag upp och stack iväg. Hna var sur, men vi möttes iallafall upp vid tunnelbanan. Så åkte vi till Globen och käkade. De skulle gå på Foo Fighters och var ganska uppspelta, speciellt Christoffer. Sen lämnade jag dem och åkte hem, mamma och Tommy var redan på väg med alla mina grejor. Vi kom fram och så gjorde vi iordning hela mitt rum. Riktigt fint blev det, nu syns det att jag bor där. Så fikade vi och de kom jättebra övernens, timmarna flög i väg och sen va klockan halv elva och vi hämtade upp pojkarna. De va lyckliga och trötta. Vi for hemåt och så kändes allt som vanligt. Det är konstigt att vara hemma igen, men skönt också. Jag ska ju åka tillbax ikväll, men ändå. Mycket packning blev det. Vi städade ut lite i lägenheten, så nu är det ett avslutat kapitel. Skönt, jag vill inte ha det tillbaka.
Nu är jag mycket stabilare än i början av januari. Allt var så mycket då, nu har jag lugnat mig. Ganska tillfreds med allting. Önskar bara jag hade en promenadkamrat.

Jag har världens finaste tavla här i mitt rum som jag egentligen gärna vill ha med mig till Sthlm. Men jag får inte med mig den nu... Jobbigt.

hittade tre Komma-i-byxor i lägenheten. De ska jag ha på mig jämt så jag får motivation att gå ner i vikt. Tre par riktigt snygga byxor. Jag har kunnat haft alla tre en gång i tiden, men inte nu. Jag måste ju kunna andas i dem när jag knäpper dem, och just nu är det inte riktigt lätt =)

Jag ska lägga upp kort på mitt fina rum snart så ni (två, plus en hemlig) som läser se hur det ser ut.

hejs

Inga kommentarer: