måndag, februari 20, 2006

Sommarjobbet

Så fick jag lite flashbacks från enköping också, så då kommer det lite bilder därifrån. Enjoy














Jag som ridledare. Det var väldigt varmt den här sommaren =)
















Mitt hus och rum under sommaren. Min fina, sköna säng vid fönstret. Jag lyckades få samma säng hela sommaren, det var lyx =) Det var jag nog den enda som hade. Mot slutet av sommaren var jag den som varit där längst, det var en konstig känsla, men jag gillade det. Huset jag bodde i var urgammalt och i väldigt dåligt skick. Taket ramlade nästan in, men det var lägerkänsla!














Billy och Artist, två härliga hingstar =)




















Katter =) Lilla som biter min hand heter Ragnar och han blev räddad av mig, hans mamma dog. Jag fick mata honom/henne och den blev en favvo. Bredvid honom/henne ligger två finfina katter vars mamma också dog och de blev omhändertagna av mig. Den lilla svartvita var ursöt, men jag vet inte om den lever än, den var lite sjuk. Och så har vi då Lisa, den som vi tog hem, min lilla kattskragga och älskling.

Roligt! Det var sommaren i mitt liv. Jag blev en bra människa av mitt sommarjobb. Jag skulle kunna tänka mig att jobba där igen om det blev lite bättre förhållanden.

Inga kommentarer: