tisdag, februari 14, 2006

Jenny


Å vilken underbar dag jag hade igår! Min Plumsa kom och hälsade på mig och det var himla trevligt. Jag åkte in till stan och mötte henne och så lunchade vi med Jennöh. Sen åkte vi och handla skor (inte bra) och varsin stor muffins som vi fikade på när vi kom hem. Så hängde vi lite, kollade på Jamie och hade det bra. Hon hängde med och hämtade kidsen, som älskade henne! Sen for vi på kören, och sen for hon hem. Tråkigt, jag önskar att hon bodde här. Jag är så glad att jag fortfarande har dig, Jenny, vi är verkligen som handen och handsken. Jenny är min äldsta vän och då menar jag inte att hon är gammal =) Vi har känt varann längst. Kommer du ihåg:
You can make me whole again (resan till Gotland, första året)
"Åh nu har vi pratat i en halvtimme i telefon, utan att ha pratat om _ _ _ _"
Gotland andra året, festande på skeppskajen (?) och ditt fynd med en båt =)
Barnvaktsittande, promenerande, skrattande, "nu tror din mamma att jag pratar", Pusskramtröjorna, allt som vi gjort och sett. Vilka tider. Du är så viktig för mig.
















Helgen bjöd också på bra upplevelser. Tror jag. Det är himla svårt med känslor, just nu flyter jag bara med. Det kanske är helt fel, men jag måste följa hela mitt hjärta. Jag ska tänka på mig nu, så jag gör som det känns.
Jag har iallafall utökat en lista i och med en hastig härlig aktivitet på toan i Kungshallen...

Idag är allt tillbaks till det normala, jag är ensam hemma hela dagen. Jag ska nog gå och sova en stund, för trött är jag. Ikväll kanske jag inte kommer iväg till Uppsala, känns inte så roligt. Men jag får lösa det på nåt sätt. Vill ju bugga.

Här är mina nya skor:

Inga kommentarer: