måndag, juli 31, 2006

Kanske måste jag nöja mig med mindre

Ikväll är det dans. Men inte för mig. Jag har skadat min fot, så jag kan inte dansa. Det suger, för ikväll är Highlights här. För er som inte hänger med så är jag på dansläger i Gamleby nu, inte på Gotland =) Ikväll har vi som sagt liveband, och jag love it. Men jag kan inte njuta, för min fucking fot är i misär. Jag har typ haft fel skor i en dag, så nu är den miserabel. Jag kan inte ordentligt stödja på foten. Vilket i sig betyder att jag inte kan dansa. Vilket är min passion. Om jag inte kan dansa blir jag deprimerad. Eller va fan, är jag inte alltid deppad? Kan va så att jag jämt är det. Men men, det är inte det som jag ska skriva om nu. Jag ska skriva om hur fucking (nu sjunger Chris, en av mina kärlekar, i like him. Men det var i ett annat liv, but you know that gammal kärlek aldrig rostar) sugit det är att jag inte kan dansa.

Dansläger i Gamleby. I like. Men som ni vet så kan jag inte känna mig trygg i den här världen längre. Jag har lärt mig hur det funkar. Jag känner mig bara trygg med min familj och en männsika till. Hon den enda som förstår, den enda som stannar när jag säger åt henne att gå. Den som inte släpper mig fast jag är den mest knäppa människan, fast jag är den som stöter bort alla. Fattar inte why Hon stannar. Men tur för mig. Just nu kan jag inte vara den roligaste att tycka om. För de få som gört alltså...

Jag fick knackning av superChrister, han hjälpte mig lite. Från att ha så ont att jag inte kunde andas till att jag faktiskt vill dansa med bästaMagnus har han hjlälpt mig. Bra.

Åh, jag borde inte skriva när jag är onykter. Det blir så mycket trams. Idag på min privatlektion med Benjamin ( I know bejb, det var läskigt, han är ju en Micke) så började jag nästan gråta för att han förstår min psykiska fucking spärr som gör att jag inte ens kan gå utan din luft i mina lungor. Inte ens kan stå om du inte ser på. Jag borde nog jobba med den innan jag kan försöka tro att jag kan dansa bra. Men det är svårt. Skitsvårt.

Over and out.

(Fast jag vill ju ha honom trots att jag borde säga nej till allt sånt som gör mig till the mess that I am. Fan, nu släpper allt. Jävla fan.)

Ledsna ögon in my heart

Inga kommentarer: