måndag, juli 10, 2006

la viva Espania

Nu far jag snart. Om två timmar åker jag från Kattne och vidare till Arlanda där ett flyg står och väntar på att ta mig till Spanien. Ska bli roligt hoppas jag, förra semestern med far och bror var helt okej. Vi var i Paris och kollade in alla sevärdheter.

Jag är rätt nöjd med mobilen. Den är söt. Jag har laddat ner massa nya teman som är roliga, skoj med lite förändring ibland. Så jag kan förändra den efter humör. I like.

Undras om jag har resfeber. Jag har lite nervösa inslag i mitt psykiska beteende. Mitt inre humör visar sig vara lika ostabilt som ett lutande torn i en känd stad. Mitt yttre skriftar från grått till färgstarkt. Alla runt omkring ser skiftningar i nyanserna och ler åt världens nycker. Luften skingras och kvar finns bara ett vakuum av tankar. Tankar som saknar, tankar som vill. Tankar som ingen förut tänkt. Mina ögon hittar nåt visst och far omkring runt livets illdåd.

Haha, vilken text. Ibland rinner det av fingrarna, i likeart. Nu är det 40 min kvar. Allt känns så segt, egentligen vill jag bara soova. Fast det kan man väl göra när man är död. Om man nu inte somnar innan man dör. Fast det är väl förhoppningen kan jag tro.

Inga kommentarer: