onsdag, juli 19, 2006

Working girl

Nu sitter jag på jobbet på Roma. Det går riktigt bra och jag gillart som tusan. Det är coolt att jag verkligen har fått mitt drömjobb som jag velat ha i flera år. Igår fick jag se föreställningen också, den var bra. Det satt en kvinna bredvid mig som verkligen va med i vad som sas i föreställningen, hon ojade och skrattade och en gång sa hon bravo. Det var roligt att hon var så inne i vad som hände på scenen.
På söndag kommer Jennöh till ön igen. Vi hade en bautabra lördag-söndag på båten och munken. Full som en alika, men det rätade upp sig senare på kvällen och jag hittade massa roliga männsikor och fick olika förslag till höger och vänster. Sen på söndagen följde hon med mig till Fröjel och fick se mitt sommarhem. Det var underbart att visa henne det. Sen for hon hem och jag fällde en tår. Men så kommer hon igen snart och vi får ses i några timmar iallafall. Synd att jag jobbar, annars skulle vi kunnat träffas mera. Men i höst får vi ta igen allt.

Jag är lite yrslig idag, men det kanske rätar upp sig. Jag vet inte varför jag är det, känns lite scary, men det går la över sen. Jag är iallafall väldigt fin idag =)

Nu ska jag jobba, byeyb

Inga kommentarer: