fredag, juli 28, 2006

Rubrik

Jag skulle vilja kunna blogga mobilt, och det står ju att man kan göra det på den här sidan, men när jag försöker signa in så står det att man ska få en token sänd till sin mobil, vilket jag inte förstår. Hur ska man få en sån då? Ska man skicka nåt först till dem eller? Fattar inget. Det kanske är för att det inte är svenskt? Kanske måste man bo i Usa...

Lungt på jobbet idag iallafall. Har tid att tänka. Det är mycket som far runt. Men idag mår jag ganska bra faktiskt. Bättre än på länge känns det som. Som om jag kan känna lite värme av världen. Kanske ser jag fram emot lägret så mycket, även om jag inte ska vara där hela veckan iår. Skönt tror jag. Jag har känt mig så ensam förr om åren, vilsen liksom. Nu har jag mod nog att acceptera min ensamhet. Jag dör inte av att inte vara i smeten. Jag vet var jag har mig och de andra ändå. Fast det blir nog kämpigt. Min inre glöd vägrar nog acceptera att jag inte är i centrum av alla sällskap.
Hårt. Fall.

Inga kommentarer: