måndag, mars 12, 2007

Never ever

Jag har sovit några timmar på morgonen och så drömde jag om att jag var på nån fest med nåt rockband(ja, jag har blitt besatt av rock nu när jag lyssnar mer på det) och så var det jag och en av dem. Sen gick jag och dansade med några andra brudar och de visade mig nåt kort som hade tagits på mig när jag visade bröstet. Men jag visste att det inte kunde skett, för jag hade bh på mig. Jag försökte leta reda på min rocker, men hittade han inte. Jag blev ledsen, för jag fattade att han hittat nån annan brud. Så nu när jag lyssnar på rockmusik, speciellt när jag hörde Sweet child of mine, för jag tror att den killen jag drömde om var väldigt lik Gilby Clarke, blir jag ledsen och känner mig övergiven.
Det är konstigt att jag tar drömmarna så personliga. Jag känner mig sårad och ledsen. Mest ledsen. Säkert finns det nån underliggande mening i det hela, det fattar jag med, men fan. Jag vill ha en rocker. Som har humor, som kan dansa, som har fina ögon, fint leende, charmigt sätt. Suck.

1 kommentar:

Pollifaxen sa...

Lillasyster är också inne på rockers just nu. Säger då de... Själv är jag inte inne på något speciellt. Eller jo, MIKA, hans nya (enda?) skiva är grymt bra!! Köp den!