onsdag, mars 07, 2007

Resfeber

Å herre gud. Om en vecka är jag i upplösningstillstånd, tro mig. Jag har sån sjuk resfeber, vet inte om jag pallar det här. Allt är så overkligt, jag vågar inte åka! Hjälp. Långt borta, länge, läskigt! Oj, nu känner jag mig som nån annan.

Overkligheten tränger sig på, jag går runt och är i en egen värld. Skapar mig en fantasi som bäddar för att allt blir svart snart. Suck. Att jag alltid gör så. Jag trodde jag hade kommit över det, att jag lärt mig, men tydligen inte. Kanske borde jag bara hänga på och njuta medan tid är. Det gör ju inget om jag misslyckas, det lär jag mig ju nu av CK.
Obsession, det sysslade jag med förr i tiden, senast var typ med rogland, och det var över två år sedan. Jag har ju stängt av det där, ska inte få in de känslorna längre.

Tack fia love för varma tankar. Hoppas vi ses i helgen.
Min helg blir nog inte som tänkt, jag är bortglömd som vanligt. Känner nästan för att skita i hela grejen, som vanligt. Jag mår ju ändå bara skit, det är bättre att hålla sig undan. Skydda mig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill också resa!!! Du kommer få det askul...och bli brun...och säkert träffa massa snyggingar. Vem vet, du kanske stannar där nere och blir hemmafru?
Nu tycker jag du skiter i Katrineholm och alla tävlingar och super ner dig med mig ist :)

Anonym sa...

haha, när vi super så pallar du ju aldrig ;)