torsdag, mars 01, 2007

TråkTaxi

Jag har tråkigt på jobbet. Det finns inte så mycket att göra. Vi är för få i Pg så jag får inte gå tidigare. Jag ville hänga med Annika på nån fest som verkade skoj. Men ICKE! Jag jobbar till 01. Jag tycker att jag alltid att jag lyckas lägga mitt schema fel när det väl kommer till dagen. Jag tycker att jag lägger så bra, typ nu ska jag lägga in så jag får mer ob, eller; nu ska jag lägga in så jag får rutin, eller; nu ska jag lägga mig på natten. Men det blir alltid dålig timing. Jag vill bara hem nu, men jag har fem timmar kvar. Det var länge sen som tiden gick fort. Å andra sidan så har jag redan jobbat i 3, 5 timmar. Känns inte så.

På lördag blire big tävling i Sthlm. Ska bli skitroligt. Mycket folk och rolig tävling. Men jag är ju ledsen på mig själv som inte har tränat på så länge. Det känns liksom inge roligt. Eller jag vet inte, jag har ju roligt när jag buggar. Men det är allt det andra. Allt sociala som jag har sånt problem med. Kanske håller jag mig undan nu så länge jag försöker åtgärda mina problem.
Min ekonomi är faljerande. Jag har tjänat ganska bra, men först resan sen CK har tagit allt. Jag är inte rik. Jag är fattig. Och tråkig. Och trött.

No inspiration

Inga kommentarer: