torsdag, maj 03, 2007

Illa

Jag mår illa idag. Har gjort det hela dagen, ni vet en sån där illamående när man har ont i huvet också, och i ryggen. Skitjobbigt.

Helgen utlöpte väl ganksa bra. Jag åkte runt ganska mycket. I fredags blev jag bjuden på fest, men tackade artigt nej när jag visste att jag skulle behöva åka tidigt nästa morgon till Linköping för att där bli upphämtad av bilen som skulle ta mig till Jönköping. Väl där nere så skulle det tävlas. Men icke att det gick bra, vi kom 9a. Sen åkte vi hem i all hast, förfestade i bilen, kom hem till klubbfesten där jag dansade med Putte Punk och sen gick vidare till Olympos där mamma och hennes gäng satt och drack öl efter en äventyrsdag.
Jag och två av det gänget drog till Lilla krog där Lovley Isac spelade. Jag drack mera och hade en bra stund. Pelle och Fredrik kom sen och vi drog till statt. Inte så hett, jag tappade min bricka. Men lyckades ändå få ut min jacka och väska. Vidare till Hen house där jag däckade i soffan. Sen gick jag hem.
Dagen efter åkte jag hem för att jobba på matchen mellan Hammarby och Brommapojkarna. Efter felåkning så kom jag till Stadion och fick lektion i fotboll av Jeli. Roligt, jag är nog hammarbyare nu. Jag har ju en grön jacka =)
Hem och sova, sen jobba natt. Åka tåg till Kattne tidigt på morgonen. Hem och sova. Gick promenad ner till stan med bror och hund för att klippa mig. Gjorde slingor också, så nu är jag blondare igen. Vet inte om det ska förbli så, men nu är det så iallafall.
Stressade hem till mammas och Tommys fest. Drack lite sprit, öl, åt mat, tårta. Blev ledsen och upprörd, grät massor. Inför alla. Det var inte helt ok, kändes pinsamt till tusen. Jag bråkade med Tommy också, allt var kaos. Ringde N och åkte till deras fest. Sen åkte vi taxi ner till stan, jag mådde illa som fan. Vi satte oss på Rednecks och jag drack bara vatten. Träffade massa roliga folk, sen gick vi till Starlight! Nya fina barbros. Det var fint faktiskt.
Tjafs, knas och Rocker. Ville verkligen. Men nej.
Sov borta och när jag skulle hem till sthlm igen kostade det mig 340 kr pga att det var kö till automaten, jag hann inte köpa innan. Bajs bajs bajs. Fattig som faan nu. Måste spara till Öland, det är helt sjukt vad jag måste snåla.

Nu är jag på jobbet igen. Jobb jobb. Igår hade jag en ledig dag för mig själv. I helgen ska jag jobba massor. Det känns som om jag ska bli sjuk, men det får jag inte bli nu, jag ska tjäna multum med pengar i helgen. Mertid mertid. Måste ha till sommaren.

Jag har gäspat konstant i flera dagar. Det kanske är därför jag mår illa. Nu vill jag bara sluta jobba.

Inga kommentarer: