tisdag, maj 22, 2007

Länk

Gotland var skönt. Men lite ångest också, jag vet inte riktigt hur jag mådde. Det känns som om jag inte riktigt vet hur jag mår. Det är som ett gytter med moln som inte är svarta men ändå inte vita.

Jag är varken lessen eller glad, och det stör mig. Eller? Allt är så förvirrat.

Helgen kommer med en Jenny, ska bli kul. Missar massa fester, men men...

Jag tog fina bilder på hunden igår när vi gick, jag har lagt upp dem på fotobloggen. Varsego. Jag ska försöka lägga upp fler foton varje dag så att den blir lite poppis att titta på. Det är roligt att kunna blogga från mobilen. Önskar jag kunde lägga upp mobilfilmer också. Kanske kan man det?

Det knackar på våran vägg här, som om det sitter nån på andra sidan och vill in. Som en liten tomte som blitt instängd. Inmurad. Hemskt. Som pinntorparfrun

Jag ska börja länka här i bloggen istället. Länka hela tiden, I like länk

Inga kommentarer: